Share it

Monday, October 1, 2012

Netpad W1 Tabulus E10 Android Tablet PC GSM PHONE VOICE CALL SIM CARD

Latest NetPad W1
(With GSM Voice Call (SIM Slot)
 SMS, 4GB + RAM 256MB DDR3
 Camera
Onboard direct USB Port
Latest firmware 1.5.8

7 inch WonderMedia (WM8650, 800Mhz) Original Rooted Android 2.2 MID Tablet PC
With Real Original Android Market. 
NEW Design netPad W1 with Real Android 2.2 froyo 
GSM Phone Voice Call + SMS Function 
Lastest version with suppot GPRS data online 
4GB Version 256MB DDR3 RAM 
WonderMedia WM8650, Dual Core 800 Mhz 
Come with latest and stable Officail WonderMedia firmware 1.5.8 (latest firmware). 
We give Original Official Firmware with Real Android market ready. Those which come with china APP market only need to use modified firmware to get Android market. 
Support Flash 10.1 
Support Real Google Android Market (Note: Others might only have app market or others china market) 
Rooted Android Version (Installed superuser rights, titanium backup, root explorer) 
Working OTG (You can Link/Connect your Tab to your PC) 
Camera 
Different Type of TouchScreen 
Most sensitive Resistive screen with 2 finger Multi touch pinch zoom 
Using INNOLUX Branded LCD (more quality and clear in color)=
Direct USB PORT, NO need addtional usb adapter. (others model need usb adapter)Support 3G Broadband Modem
Support RMVB Movie/Video 
Grade A Quality Battery 
Support Wifi / Wireless a/b/g/N 
G-sensor - Gravity 4-Dimensional
 CALL 012-6941274
COD/POS
RM299

Pocket WiFi Novatel MiFI USB Modem 7.2

Features
* Connects up to five Wi-Fi enabled devices simultaneously
* Computers, PDA's, cameras, music players, personal and game players and more
* Rechargeable Lithium Ion Battery
* Auto-install and auto-connectivity
* 10M (30 ft) range of network coverage

Benefits
* Wireless and secure internet connectivity from virtually anywhere
* Portable and convenient – smaller than a deck of cards
* Great for travel – family, friends and colleagues can connect
* Perfect for the mobile professional – creates a virtual office wherever you go for your and your co-workers
* Easy installation with MobiLink™ Connection Manager- no CD required
* Enhanced performance and less connectivity interruptions with NovaSpeed®
* Lasts up to 4 hours on a single charge so you can be anywhere and have connectivity (when connected to one Wi-Fi device)


RM200
COD/POS
012-6941274

WIFI BOOSTER SIGNAL KING HIGH POWER

ITEM SPECIFICATION
Place of Origin:                  Taiwan
Brand Name:                      signal king
Type:                                  Wireless
Interface Type:                    USB
Certification:                        CE, FCC, RoHS
Kind:                                   External
Application:                         Desktop/Laptop/Notebook
Transmission Rate:              300Mbps
Wireless Protocol:               802.11b,802.11g,802.11n
Model Number:                   18TN
Software:                             Windows XP/2000/Vista/Linux/Mac/Windows 7
Output Power:                     2000mW
Antenna:                             48dbi

RM140
POS/COD
1-2 SET RM140
3-5 SET RM120
5-10 SET RM110
CALL 012-6941274
KL/SELANGOR


Friday, January 13, 2012

BROADBAND 1 MALAYSIA SKMM

BROADBAND 1 MALAYSIA SKMM
RM 25 SAJA SEBULAN
SPEED 384KB/S
DOWNLOAD SEPUAS-PUASNYA
UNLIMITTED
HARGA SIM SAHAJA RM115
HARGA SIM DAN MODEM RM210
POS TAMBAH RM5
RUGI BAYAR LEBIH2
BELI MESTI PUAS HATI......
CALL: 012-6941274 JIKA BERMINAT

Tuesday, November 15, 2011

SUPERGEL TAHAN LAMA





PLSUPERGELDIGUNAKAN KHAS UNTUK
LELAKI TAHAN LAMA

100% HERBA BUATAN TEMPATAN
BAGAIMANA
PL SUPERGEL™
BOLEH MENJADI BEGITU…..SUPER?


Tiga Peraturan Cara Guna Dan Yang Mana Sesuai Dengan Anda.
  • Cara 1:
    Ambil 1 sukatan sapu urat bawah dagu dan takok sehingga kering. Tunggu 1 jam lagi lama lagi baik sebelum melakukan persetubuhan, ini adalah kegunaan biasa yang boleh tahan lama sedikit daripada tidak guna langsung. ( tahan lama 30 – 45minit)
  • Cara 2 :
    Ambil 2 sukatan sapu keseluruhan kepala zakar, urat bawah dagu, takok dan kepala sekali sehingga kering tunggu 1 jam lagi lama lagi baik. Ini dapat bertahan lebih lama lagi daripada kegunaan pertama. (tahan lama 1 jam-2 jam)
  • Cara 3:
    Ambil 3 sukatan sapu keseluruhan kepada zakar biar kering (tunggu 2 jam) lepas itu ambil 2 sukatan sapu sekali lagi biar kering dan tunggu 1 jam setengah lagi lama lagi baik. Ini memang sukar untuk keluar mani, kalau basuh dengan sabun sekali pun memang sukar untuk keluar kerana kepala zakar anda sudah ada 2 lapisan Gel dan ianya boleh bertahan sehingga 2 hari.
PERHATIAN:
  • PL SUPERGEL™ tidak mempunyai sebarang kesan sampingan kecuali anda akan terasa berangin pada zakar anda, ini adalah perkara biasa kerana salah satu kandungannya ialah daun pudina untuk membantu penyerapan ubat ke dalam kulit.
  • Selepas anda sapu dan menunggu selama 2 jam (lagi lama lagi baik), selama tempoh tersebut sekiranya anda ingin kencing anda boleh membasuh zakar tetapi hanya menggunakan air sahaja TANPA SABUN kerana sabun akan menghilangkan gel tersebut.
  • PL SUPERGEL™ ini juga mempunyai rasa pahit kerana ianya adalah berasaskan tumbuhan herba 100%. Oleh itu anda dinasihatkan supaya membasuh dahulu zakar dengan air biasa TANPA SABUN untuk menghilangkan rasa pahit itu.
RM80

 PL MAHARAJA POWER


Dibuat Secara Tradisional Dan Asli. Untuk Kegunaan Luaran Sahaja.
Memperkenalkan PL Minyak Maharaja!
  • Mengeraskan batang zakar.
Minyak ini kalau diamal, boleh mengeraskan batang zakar, maksudnya selepas anda membuat tembakan, anda terus memukul dan buat kiraan 50kali. Percaya lah anda juga boleh. Sebab orang lain dah berjaya dan tengoklah pasangan anda nanti selimut pun tak dapat nak tarik. Itu tanda nya dia sangat puas!
  • Melambatkan geli.
Cepat geli adalah disebabkan urat-urat tidak dijaga, minyak ini mampu melambatkan geli. Bila lambat geli, maka pasangan anda pula yang tak tahan geli dan meminta dicepatkan tembakan tu. Akhirnya siapa yang tewas dulu dan ‘abang’ anda akan tersenyum lebar. Amallah minyak ini!
  • Menguatkan batang zakar.
Kekuatan batang zakar sangat penting sebab kalau tak kuat nak tikam macamana? Amal lah minyak ini dan pasti anda rasa perbezaannya!
  • Menambahkan selera seks.
Makan pil-pil adakalanya mungkin akan bahayakan jantung dan organ-organ yang lain, saya tak nak bertanggung jawab kalau ada orang mati! Untuk selera seks, anda janganlah pula minum minyak ini kerana ia hanya untuk kegunaan luaran sahaja. Minyak ini mampu menambahkan selera seks anda! Makan pil yang bukan-bukan ni sebenarnya cara orang malas dan jalan mudah, sebab malas nak amal minyak dan urut.
  • Melajukan tembakan pancutan.
Ada satu kes pasangan yang tidak dapat zuriat, rupanya pancutan atau tembakannya tak laju dan tak sampai ke sasaran. Tolonglah amal minyak ini sebagai jalan ikhtiar. Urat anda mungkin tersumbat, lemak-lemak banyak. Jangan gigi je servis digosok hari-hari, mana lebih penting, batang gigi atau batang zakar?
  • Zakar cepat naik.
Kat badan abang pendek, kalau lemak-lemak banyak, banyak saluran mungkin tersumbat, saluran mani dan darah penting tu. Batang zakar jadi tak berapa kuat nak naik sebab berat. Lepas anda amal minyak ini, mungkin timbul urat-urat di batang zakar anda, jangan panik!, sebab itu tandanya anda gagah, tengok orang bina badan, timbul urat-urat kan, anda pun boleh tapi di batang zakar anda la!
  • Kepala zakar membesar.
Resapan minyak ini mungkin meninggalkan kesan. Kesannya ialah ketika zakar menegang, kepala zakar mungkin besar sedikit, tapi anda kenalah amal betul-betul, dan lihatlah pasangan anda akan berkata, cepat lah bang cepat lah bang!, dia geeeeeram tengok benda tu lah tu!
  • Batang zakar berurat.
Lengan yang keras dan nampak urat menandakan anda kuat. Kuat mengangkat benda berat. Amallah minyak ini, batang zakar anda akan kuat dan tak perlu angkat benda berat, cuma bila batang zakar kuat anda perlu rajin menikamnya.
  • Membetulkan urat saraf zakar.
Urat-urat saraf disekitar zakar mesti dijaga dan diperbetulkan, minyak ini mampu membetulkan, kalau jalan lurus anda boleh memecut laju, serupalah dengan urat-urat di zakar anda. Nikmati lah syurga dunia ini dengan pecutan lancar bak minyak petrol V-Power Shell.
  • Pantang sentuh, nak saja…
Amal lah minyak ini, adakah anda mampu bersetubuh sekali seminggu? Kalau ya, makna nya selera seks anda menurun, tetapi dengan amalan minyak ini, apabila bahu bersentuh je dengan bahu pasangan anda, yang tu mesti datang, amal lah minyak ini.
Pasti anda berasa risau, takut atau bimbang. Setiap kali bersetubuh, adakah anda sering terpancut awal? Dan pasangan anda tak puas? Inginkan batang zakar anda keras betul-betul (wow !!) Sebelum bersetubuh, agar pasangan anda geram ( uuu !! ) mengemutnya!!!
Mahu melambatkan dari geli? Supaya pasangan anda bebas bermain banyak posisi, sehingga dia puuuuas dan anda rileks je?? Ingin mencegah dari kurang selera seks? Jika pasangan anda minta bersetubuh dan sentuh zakar anda, dia terus menegang! Berdiri terus!
Ingin menguatkan batang zakar? Agar timbul urat-urat seperti orang bina badan? Mahu melajukan pancutan mani? Supaya pasangan anda geli terrrramat sangat bila farajnya kena tembakan mani anda?
Ingin mengelak pancutan mani sebelum masa agar pasangan anda sentiasa ingat kegagahan zakar anda sampai bila-bila? Inginkan kepala zakar anda besar!! Apabila ianya kembang? Supaya pasangan anda geeeeeram melihat nya?
Ingin memecahkan lemak-lemak serta angin-angin serta aliran darah di sekitar batang zakar anda? Supaya tak tersumbat dan bersedia bila-bila masa untuk bersetubuh! Mahu menguatkan batang zakar dan membetulkan urat saraf di sekitar batang zakar ?tanpa menelan pil-pil yang mungkin memberi kesan sampingan !!

URUTAN MALAM

Maharaja Booster (WARNA KUNING)

Info : Digunakan waktu siang untuk Tambah POWER yang sedia ada.

Kandungan : 30 ml
Mengeraskan Batang Zakar
Melambatkan Geli
Menguatkan Batang Zakar
Menambah Selera Seks
Melajukan pancutan Mani

INSYA ALLAH
Khasiat ginseng diakui zaman berzaman, kalau maharaja guna, maknanya dia suruh pembesar-pembesar nya mencari dan membuatnya. Jadi bila guna, ianya berkesan, jadi gagah lah maharaja tu..
Ginseng memang takde ditanam kat Malaysia, jadi kena import sana(china) dan kalau minyak ginseng saja, orang lain mungkin pandai tipu buat, tapi yang ini ada pati nya !, payah nak di fotostat. Sebab ramuan ini, hanya orang yang tahu dan mempunyai kitab perubatan cina kuno sahaja !!
Ketika bersetubuh, minyak ini mampu melambatkan pancutan mani, jadi banyak posisi lah boleh memukul nya!. Bayangkan kalau anda mampu buat 6 posisi dengan memukul nya tanpa henti, nikmat nya!!
Minyak ini kalau diamal, boleh mengeraskan batang zakar, maksudnya selepas anda membuat tembakan, anda teeeerus memukul dan buat kiraan 50 kali !!, percaya lah anda boleh, orang lain dah berjaya dan tengok pasangan anda selimut pun tak dapat nak tarik. Itu tanda nya dia sangat puas !!
Cepat geli adalah disebabkan urat-urat tidak dijaga, minyak ini mampu melambatkan geli. Bila lambat geli, maka pasangan anda mudah geli dan meminta dicepatkan tembakan ituuuu!.amal lah minyak ini!
Kekuatan batang zakar sangat penting kalau tak kuat , nak tikam macamana? Amal lah minyak ini dan pasti anda rasa beza nya!!
Makan pil-pil adakala nya akan bahaya kan jantung dan organ-organ yang lain, saya tak nak tanggung jawab!! Kalau ada orang mati!!. Untuk selera seks, minyak ini mampu menambahkan selera seks anda! Makan pil ni, jalan mudah, sebab malas nak amal minyak dan urut.
Ada satu kes pasangan yang tidak dapat zuriat, rupanya pancutan (tembakan) tak laju dan tak sampai ke sasaran, tolong lah amal minyak ini,, kena ikhtiar, urat anda mungkin tersumbat, lemak-lemak banyak!! Jangan gigi je servis hari-hari, mana penting, batang gigi atau batang zakar ???
Kat badan kita ada berapa nyawa??, kalau mati yang tur!….alahai….
100% herba tempatan
TIADA UNSUR HAIWAN

URUTAN SIANG

Maharaja Recovery (WARNA HIJAU)

Info : Digunakan waktu malam untuk memulihkan semula senjata lelaki.

Kandungan : 30 ml

Membetulkan Urat Saraf sekitar Zakar

Memecah lemak Sekitar Zakar

Membuang Angin Sekitar Zakar

Melancarkan Aliran Darah Sekitar Zakar

Menambah Syahwat

Menguatkan Zakar

INSYA ALLAH
Sejenis daun yang di ambil di satu kawasan bukit didaerah ehem! (rahsia). Diperahkan daun sehingga mengeluarkan minyak dan di campurkan dengan herba. Bila anda guna , kena goncang dulu sebab ada pati.
Kat badan kita memang selalu ada angin, asyik sedawa jer.tapi kat badan abang pendek tu pun ada angin, ramuan dedaunan ini kalau diamal dan di urut dengan betul, insya allah keluar lah angin-angin di badan abang pendek turrr. Bila memukul nya anda akan rasa perbezaan nya..
Kat badan abang pendek, kalau lemak-lemak banyak, banyak saluran mungkin tersumbat, saluran mani dan darah penting tu. Batang zakar jadi tak berapa kuat nak naik sebab berat. Lepas anda amal minyak ini, mungkin timbul urat-urat di batang zakar anda, jangan panik!! , sebab itu tanda nya anda gagah, tengok orang bina badan, timbul urat-urat kan, anda pun boleh!!, tapi di batang zakar anda la!.
Resapan minyak ini mungkin meninggalkan kesan!, kesan nya ialah ketika zakar menegang, kepala zakar mungkin besar sedikit, tapi anda kena amal, dan lihat lah pasangan anda akan berkata, cepat lah bang! Cepat lah bang!, dia geeeeeram tengok lah turrrrr!!!
Lengan yang keras dan nampak urat menandakan anda kuat, kuat mengangkat benda berat, amal lah minyak ini, batang zakar anda akan kuat dan tak perlu angkat benda berat, cuma bila batang zakar kuat anda perlu rajin “menikam nya”..
Urat-urat saraf disekitar zakar mesti dijaga dan diperbetulkan, minyak ini mampu membetulkan, kalau jalan lurus anda boleh memecut laju, serupalah dengan urat-urat di zakar anda. Nikmati lah syurga dunia ini!
Amal lah minyak ini, adakah anda mampu bersetubuh sekali seminggu? Kalau ya, makna nya selera seks anda menurun, tetapi dengan amalan minyak ini, apabila bahu bersentuh je dengan bahu pasangan anda!.rrrra tu mesti datang, amal lah minyak ini..
Kelemahan kita ialah malas nak berkira-kira, bandingkan minyak ini dengan minyak yang diproses dari binatang, tak geli ker? Harga dan isi padu amat berbeza dengan minyak lain. Pergi mengurut, (10 x) sepuluh kali ganda jimat dengan minyak rahsia ini, betul tak? Dan tak malu ke orang pegang batang zakar anda kecuali pasangan anda! Padahal anda sendiri boleh mengurutnya dengan panduan dari saya ni?
Positif kan pemikiran anda
Dengan maklumat dari saya ni
Ingat! Jangan benarkan ‘pukulan malam pertama’ atau ‘malam-malam’ biasa anda seterusnya ‘tak beres’, ‘kantoi’, dan kena ‘gelak’ oleh isteri anda sendiri. Sebab anda mudah ‘game over’ macam main PAC MAN! Harap muka saja ‘hensem’, tapi alahai… Mudah kendur sebabnya urat zakar ‘tak pernah diservis’! Kalau kereta pun rajin diservis apatah lagi ‘barang’ yang satu tu!
Sejarah pernah menceritakan kisah-kisah yang melibatkan hubungan dingin, suami ‘sejuk’ dan akhirnya retak, adakah anda terdengar hal-hal tentang tokoh v.i.p, korporat, artis dan pasangan baru saja berkahwin dan akhirnya ‘tak beres’. Kenapa agaknya ianya berlaku?
Semua yang bernama lelaki, tak kira pangkat, orang miskin atau kaya, tak kira apa bangsa Melayu, Cina, India, Iban, Kadazan, Orang Asli asalkan yang bergelar orang. Tak kiralah orang kampung atau bandar sebab ‘abang pendek’ juga harus dibela.
Kat Badan Kita Ada Berapa Nyawa?
Kalau Mati Yang Tu.. Alahai!
Tetapi Minyak Rahsia Ni…..Fuyooo!!!
Buluperindu sejenis rumput apabila kena air, ia akan bergerak-gerak dengan sendiri. Jadi sifatnya yang tersirat sangat baik untuk abang pendek.
Agak sukar dijumpai kecuali oleh pengamal ilmu kebatinan. Sangat bisa jika isteri terkena minyak ini. Nak tahu? tanyalah saya! Macam Taming Sari.
Ianya besi macam senjata lain tapi bisanya yang digeruni. Serupa macam minyak maharaja buluperindu ni, antara bisanya bila isteri yang bengkeng-bengkeng atau mudah nak marah dan tak ikut arahan abang besar, bila terkena minyak rahsia ini, sayang dan rindu akan bertambah.
Fuh dengan amalan minyak maharaja buluperindu ni selain zakar anda gagah, bisa taming sari sukar dijelaskan kecuali anda sendiri mengalaminya. InsyaAllah.

KESIMPULAN KHASIAT PL MAHARAJA:
1.Membekalkan TENAGA SEKS dengan CEPAT
2. Mencegah dari penyakit MATI PUCUK
3. Mengelak BAKTERIA pada ANGGOTA SULIT
4. Mengurangkan KELETIHAN ketika BERSETUBUH
5. Meningkatkan SELERA SEKS
6.Memberikan TENAGA MAKSIMA pada alat SULIT
INSYA ALLAH

RM85

PL SUPEROIL POWER

“Minyak Urut Rawatan Lelaki Paling Laris”Menambah kekerasan batang zakar
  • Mempercepatkan zakar mengeras
  • Mencegah gejala ‘cepat layu’
  • Zakar tetap keras selepas pancutan
  • Mampu mengulangi beberapa kali
  • Meningkatkan keyakinan untuk
    bersama
  • Suci, diperbuat daripada herba
    tradisional
  • Tiada kesan sampingan kepada
    suami
  • Tiada kesan sampingan kepada isteri
INSYA ALLAH


Keistimewaan Minyak Urut PL SUPER OIL

- Menambah kekerasan batang zakar
- Mempercepatkan zakar mengeras
- Mencegah gejala ‘cepat layu’
- Zakar tetap keras selepas pancutan
- Mampu mengulangi beberapa kali
- Meningkatkan keyakinan untuk bersama
- Suci, diperbuat daripada herba tradisional
- Tiada kesan sampingan kepada suami
- Tiada kesan sampingan kepada isteri

CARA GUNA PLSUPEROIL

  • Cara Penggunaan Biasa
Cara penggunaan PL SUPER OIL adalah amat mudah dan ianya adalah seperti yang dinyatakan label produk tersebut. Hanya lumurkan sedikit minyak ke seluruh zakar, KECUALI KEPALA ZAKAR.sapu seminggu berturut-turut sekali sehari.selepas 7 hari insyaallah rasakan ketegangan maksima.selepas tujuh hari memadai selang 2-3 hari  sekali

RM80

Saturday, September 10, 2011

SignalKing 2000mW High Power Wifi Adapter 48dBi

100% ORIGINAL RALINK 3070 WIFI 802.11 B/G/N
2000mW + X2 Omni Antenna



Feature
  • Innovative Dual Antenna
  • Complies with IEEE 802.11b/g/n
  • Straight-line visual range up to 3000 meters
  • Intelligent Power Management
  • Signal 45% upgraded
  • 2000mW power
  • Support 64/128-bit WEP Encryption, WPA, WPA2
  • Support PSP online playing
  • Support software AP
Specification
Chipset: Ralink 3070
Standards (wireless): IEEE802.11b/g.USB 2.0 standard
Data rate: 802.11b:11Mbps
802.11g: 54Mbps
802.11n:150Mbps
Antenna: Dual External Antenna (6dbi each)
Output Power: 23dbm (OFDM), 30dbm (CCK)
Frequency Range: 2.4GHz (ISM Band)
Host Interface: Mini USB
Operating Voltage: DC 5V±5%
Temperature: Operating: 0?~+50?, Storage: ~+65?
Support Windows 7/Vista/XP, and Linux, Mac
CE, 3C, FCC, ROHS Certified
RM130
CALL 012-6941274

SIGNALKING ANTENNA GLOVE 46DBI

-POWER GILAAAAAAAAAAA
-ANTENA 48DBI
-LAMPU LED
-2000MW
-B/G

Feature



  • Wireless LED Crystal Globe Adapter
  • Straight-line visual range up to 3000 meters
  • Intelligent Power Management
  • Signal 45% upgraded
  • 2000mW power
  • Support 64/128-bit WEP Encryption, WPA, WPA2
  • Support PSP online playing
  • Support software AP
  • High sensitivitY
  •  BERMINAT CALL 012-6941274
  • RM130